lördag 4 december 2010

waxholm och (sjukdom)

Vaknade tidigt imorse med riktigt ont i halsen och rinnande näsa :( blev inställd klättring med Helena, riktigt trist då jag behövde bli lite säkrare på stoppåttor, säkring, kompiskontroll och hela baletten inför vår teknikkurs nästa söndag... men men, inte mycket att göra åt.
Lite senare ringer mamma och undrar om vi vill hänga med till Waxholm och gå på julmarknad, kanske inte världens bästa idé med sjukdom i kroppen, men vi åkte iväg ändå (det får bära eller brista...). Väl framme i Waxholm var det rätt kallt, men jag var utrustad med MYCKET kläder så mig gick det ingen nöd på. Min stackars hund däremot (som jag brukar sätta på täcke i tid och otid) frös så fort han stod still :( så länge han strosade omkring gick det fint så blev inte nån lång stund vid varje stånd inte. Fanns mycket fint att titta på och jag skulle verkligen vilja ha en varm, tjock, stor, skön, handgjord fårullskofta men dom va dyyyra så det var bara att gå vidare. Något jag fick med mig hem var iaf två nakentomtar :) jag är så himla nöjd med dom, riktigt fina om ni frågar mig...

Nu blir det nog till att äta C-vitamin och se till att bli frisk. Våga, vägra vara sjuk!!
Waxholm är fint även på vintern

mamma och mormor, en del av resesällskapet

Baloo frös och stod inte still så han blev det mest fula bilder på...

mina finaste tomtar!

1 kommentar:

  1. inte visste jag att du gick någon klättringskurs, snacka om att hålla inne med info :S fina tomtar dock :D

    SvaraRadera