fredag 10 december 2010

jobbet

Sitter här på min arbetsplats och filosoferar en fredagseftermiddag. Man kan ju börja fundera på om jag verkligen inte har något bättre för mig... å jo, visst hade jag haft det men det är ju så himla roligt här :) nej då, faktiskt är jag mer eller mindre tvingad att va kvar ett tag till. Jag och Conny ska fara iväg och handla till julavslutningen (ja, Conny ska visst ha skridskor till eleverna också) och han slutar inte sin lektion förrän 2 *suck* å jag, jag väntar och väntar...
_______________________________

Jag och Hallman åker till Uppsala efter handlingen och handlar lite till ;) lilla B hänger säkert på! Kanske han kan få titta in en sväng på djuraffären och köpa nåt illaluktande ben, gotta för en liten brun!
Nu ska jag knata ner till idrottshallen och jäkta på Conny och femmans brudar!

Trevlig helg allesammans!

1 kommentar:

  1. Trevliga arbetskamrater här också?

    Julkalendern i år är faktiskt bra, ser den också gärna, fast kvällstid.
    Vad har Matte fått för jobb? Är Baloo hos hans pappa om dagarna igen nu då eller får han klara sig själv? kram kram

    SvaraRadera