måndag 6 december 2010

fullspäckad vecka...

Nu gillar jag visserligen när det händer lite grejer, men det är roligare när det händer på fritiden och inte lika mycket på jobbet ;)
I kväll har det varit lusseträning med sexorna i matsalen inför nästa veckas upptränande. Vi behöver öva MERA!
Imorgon tänker jag dock smita direkt klockan tre, ta en lååång hundpromenad och eventullet ha mamsen på middag, trevlig tisdag! Onsdag blir det höstfest för eleverna och städning efter det, också sen kväll på Sätunaskolan. På torsdag ska jag till min gamla skola på Maggankväll. Visserligen helt frivilligt, men ändå :) Ska bli kul att träffa alla härliga barn och kollegor igen, har saknat dem en del! På fredag är det ju obligatorisk Idolkväll hos familjen Edbom/Wuopio, men hörde ryktas om någon födelsedagsfest också... får se vad det kan tänkas bli. Lördag blir nog bara till att ta det lugnt och söndag blir det klättring och agilityträning i ridhuset (äntligen en hundaktivitet!) Mellan detta ska jag hinna med 10 timmar förtroendetid, hinna med min lilla hund och sambon + att man borde hinna med att höra av sig till en och annan vän också!
Så, nu fick jag skriva av mig lite... behövdes! Nu ska jag va pigg och glad igen :)

Baloo har fått "kusiner"!! Mattias systers lilla sheltie Olga har fått fem små valpar :)

Det är snö ute och den har fått ligga kvar länge, underbart :)

Härliga sambon har mat fixad och klar när man kommer från jobbet :)

Underbar liten hund som möter mig i dörren när jag kommer hem, helt överlycklig :)

Snart är det jul och även om jag inte köpt en enda julklapp än så längtar jag efter en härlig helg med släkt och vänner :)

Så bra jag har det engetligen!

2 kommentarer:

  1. Du verkar ha fullt upp i veckan. Villket ridhus ska ni vara i? Kram lisa

    SvaraRadera
  2. Så himla kul att alla "storebrorsorna" har bloggar! Sämre är det med helsyskonen :P Baloo verkar vara en härlig grabb.
    /Emma & Mingla

    SvaraRadera