tisdag 4 maj 2010

Dagens...

Idag bjuder Baloo och hans tristaste matte (som fasnat framför datorn i jakt på någon bra lärarhandledning inför sexornas projekt) på en helt meningslös lista för att beskriva vår dag. Anmärkning: Baloos tankar är fritt tolkade av hans ägare...

Baloo Jenny

Dagens humör: ALLTID på topp Tankspridd (är det ett humör?)
Dagens borde:  Öva på läxan (ingångar) men matten sitter i soffan Skura golvet och gå på möte ikväll...
Dagens frisyr: välkammad som vanligt? Hästsvans som vanligt!.
Dagens klädsel: Lila halsband + scalibor Mjukisar å fleece
Dagens planer: Lydnadskurs!
Dagens vill-ha: Flera ben, tack! Blommor att fylla balkongen med
Dagens längtan: Hjärngympa Hoppas de inte börjar regna
Dagens fundering: "Undra om hon tänker resa sig ur soffan snart" "Hmm... vad ska jag hitta på med dessa sexor, ska jag måsta åka på mötet ikväll eller skolka och åka på kurs istället (är ju trots allt min lediga idag"
Dagens beroende: BEN!!! ge mig fler! Dator
Dagens tidning: Inte strimlat en enda idag *duktiga jag* Såg någon tidning i insamlingen...

Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar