fredag 30 september 2011

förbättring

Jag mår helt klart mycket bättre och jag ska jobba på måndag :) Fram till dess tänker jag ta lärdom av mina misstag från förra sjukdomsomgången och VILA mig. Detta är något jag finner mycket, mycket trist då jag ju faktiskt är bättre och speciellt med det underbart fina höstvädret i åtanke. Nåväl, vad är väl en dag i strålande solsken bland höstlöven...
Igår tog vi oss i alla fall lite frisk luft på balkongen, hur skönt som helst!

Chanel tyckte det var härligt att komma ut i solen

Snökelpien [Hallmans teori är att vi har fått en snökelpie, det är därför han är så vit om näsan, om någon undrar] och snöbengalen

Jaha...vad mer kan jag berätta, vi gör ju inte så mycket. Det här med bloggandet är lite tokigt, när man gör saker och har intressanta historier att förmedla då har man ingen tid att blogga. Nu när jag är totalt sysslolös och har massor av tid att blogga då finns inget att berätta :/

Jag undrar var Hallman ska få plats när han kommer hem? 

 Det är inte helt okomplicerat att va katt i mitt hushåll ;)
[...å nu har jag även hittat red eye reduction på kameran nu så förhoppningsvis blir det lite bättre inomhusbilder på djuren i framtiden...]

Å så var det det där om att lära sig av sina misstag (som jag trodde jag var bra på nu), min jobbdator startar inte... å jag som, trots sjukdom (såklart, lärare är aldrig lediga), jobbat en del har kanske förlorat allt nu :( Jag som ALLTID brukar spara allt på sticka! Jag kan redan höra våra datatekniker "Ja, man ska aldrig spara något bara på datorn...". Jag hoppas att den börjar leva igen annars är det kört för behöver ett dokument redan på måndag och det är sexton sidor så jag tänker INTE göra om det, håll tummarna för att han lever imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar