söndag 2 oktober 2011

Sigtuna

Igår var jag med mamma, pappa, mormor och Baloo på picknick i Sigtuna. Var ute länge i det härliga vädret, det fick jag betala för idag :( liten tillbakagång i tillfrisknandet, men vilat mig i form idag för imorgon SKA jag gå och jobba!



Det blev lite läskigt ljus på fjärden...

Baloo var besviken då han bara fick kika på fåglarna från bryggan


Stanna där!

...förlåååt

Nog är det fint om hösten också, härliga färger och massor av löv överallt. Igår var det ju dessutom sommartemperaturer trots att det var första dagen i oktober, härligt! Hoppas på lite brittsommar också, behöver all sol och värme man kan få nu för att ladda upp batterierna.
Själv ser jag fram emot en jobbvecka nu och hoppas verkligen att jag kan hålla mig frisk *peppar, peppar* Hallman kommer ju på tisdag också, jippie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar