onsdag 21 september 2011

på bättringsvägen!

Äntligen börjar jag se ett ljus i mörkret, ingen feber längre och jag känner mig hyfsat pigg OM jag håller mig i stillhet. Blir hemma imorgon också, men på fredag hoppas jag att jag kan pallra mig iväg till jobbet!
Idag bestämde jag mig för att ta ett bad och det gjorde visst katten också :)


Han gillar vatten den där katten... tillslut blev det nog lite för varmt så han gav upp badandet. Det är kul för Baloo att få lite liv och rörelse i lägenheten nu när jag själv inte är världens roligaste. Baloo är dock inte så imponerad över kattens intresse (läs: gå i närheten/lukta lite på saken) för hans saker. Det är HANS grejer och det innefattar även grejerna Chanel hade med sig hit, allt som finns i Baloos lägenhet tillhör honom PUNKT! Fast han vill gärna att Chanel ska leka lite med honom, men misstänker att kattsläktet inte riktigt förstår tjusningen med att få en boll upptryckt i fejjan :/ Mat tänker han inte heller dela med sig av och han är supernöjd om han lyckas få tag i något som katten egentligen skulle haft, knasiga hund!


Nä, nu återgår jag till soffan och en kopp te med honung innan det är sovdags...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar