lördag 24 september 2011

lördag

Idag vaknade vi till en riktigt fin höstdag! Jag var tröttare än tröttast då jag har haft jättesvårt att sova i natt pga förkyldningen som aldrig verkar vilja släppa greppet. Djuren var dock pigga så jag bestämde mig för att ta ut dem båda två en sväng. Här om dagen ville Chanel gå med mig och Baloo på promenad (ja, han gick iaf ut i trapphuset och nerför trappan...) så jag tog me honom ut på gården, men det var INGEN höjdare! Så att gå ut här var inte ett alternativ utan bestämde mig för att åka till mormor och gå ut på hennes baksida istället och det var mycket mer populärt! Transporten dit i bilen var väl inte lika spännande, men men...
Väl hos mormor fanns massor att upptäcka och Chanel var mycket nöjd. Baloo tyckte nog att han sett den tomten tillräckligt, men försökte få igång Chanel att springa lite me honom :) Chanel förstod inte alls vitsen med detta utan hade fullt upp med mormors lilla bassäng samt att jaga flygfän. Baloo fick springa med sig själv, men han var nöjd med det också. Synd bara att jag inte hade någon riktig kamera med mig, många fina färger ute idag och dessutom SOL! Var hur varmt som helst på mormors baksida, nästan sommar :)

B och C på höstpromenad :) 

 Chanel tog sig en promenad i bassängen också

1 kommentar:

  1. Å vad härligt att se att dom små liven har det så gött hos dig, känns tryggt. TACK för att du tar hand om min lilla terror :-)

    SvaraRadera