tisdag 20 mars 2012

Trött, tröttare, tröttast!

Igår i min hastiga veckoöversikt hade jag helt glömt bort en av veckans höjdpunkter, tisdagsmiddag+vin hemma hos bror och Emma. Blev en glad överraskning :) Haft en mycket trevlig kväll med kanongod lax å trevligt sällskap! Dock glömde jag min väska där... hoppas någon av mina fantastiskt trevliga kollegor kan tänka sig att låna mig till morgondagens studiedagslunch :)
När jag har varit å jobbat och sedan roat mig har bästa mamma å pappa varit här och lämnat min cykel till imorgon nypumpad å klar, stort tack! Vad gjorde jag utan alla fina människor runt omkring mig!? Och återigen, vad gjorde jag utan bästa B som troget följer varje steg jag tar oavsett om det gäller milpromenader eller tisdagsvin hos bror :) om han fick skulle han troget ligga vid mina fötter och bevaka mina arbetsdagar också. Då det inte är möjligt är det verkligen tur att Baloo har sin snälla farfar som ställer upp och passar odjuret dag ut och dag in :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar