söndag 4 mars 2012

djurgården

Idag kom jag, Hallman och Baloo äntligen iväg till Djurgården för en promenad. Vi har pratat om detta länge och idag blev det faktiskt av, en riktigt skön promenad runt Djurgården + en kort avstickare till fastlandet. 10,73km och med andra ord hade vi klarat av dagens mil innan klockan slagit 14.00. Ingen större bedrift kanske, inte heller någon extremt bra tid (kan hända att en del solpauser smög sig in...) men dagens påfyllnad av sol och livskvalitet måste ju också räknas :)
Jag hade gärna haft kameran med mig, många fina bilder kunde det blivit längs vägen. Blev ett par med fånen iaf.

Kaknästornet och Gärdet långt i fjärran...

Mina fina grabbar

Magisk vinter/vår-dag

Nu är sportlovet slut och det är dags att starta "mellanperioden" (mitt nya påhittade namn för tiden mellan sport- och påsklov). Jobbat av ett par timmar nu på söndagskvällen (i vanlig ordning) och har ingen som helst jobbångest, skööönt! Det har nog inte riktigt gått upp för mig ännu att jag faktiskt ska ställa klockan, gå upp tidigt och pallra mig iväg till jobbet imorgon.Eller så är det så bra att jag faktiskt tycker om att gå till mitt jobb :) det alternativet kör vi på!

Nu bäddar jag ner mig i soffan en stund innan sängdags!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar