onsdag 7 mars 2012

milen i Rosers

Precis som rubriken antyder avnjöts dagens mil i Rosersbergs slottspark, härligt! Lite blåsigt, lite isigt, men alldeles alldeles underbart ändå. Var faktiskt en riktigt skön mil, fram för fler sådana. Tisdagen bjöd på första milen ensam på länge [Hallman mönstrade på SeaWind igår morse], kändes trist och långt trots fint väder och fina promenadvägar :( men men nu gäller det att vänja sig vid en mänskliga ensamheten ett tag fram över då Mattias är borta 3 veckor [!!!!!] denna omgång. Tur att jag har min ständige följeslagare, finaste Baloo Ekström. Nu är det inte så synd om mig egentligen, har ju massor med folk omkring mig som jag kan umgås med :) ...men ingen som jag liksom bor med.

Om ni tittar noga syns en liten prick (nästan vid horisonten), det är en SKRIDSKOÅKARE, galning! Var verkligen fin is idag och den håller helt säkert, men jag är som bekant väldigt rädd för naturisar (isen ska plogas av traktorer innan jag ger mig ut!)

Underbara sol!

Den trogne följeslagaren :) 

1 kommentar:

  1. Fina Baloo! Tur du har han och 3 veckor går fort, man får försöka tänka så! :)

    SvaraRadera