söndag 18 mars 2012

träningsvärksdöden

Precis som rubriken antyder har träningsvärksdöden satt sina klor i mig, känns som att somliga muskler snart kommer explodera :/ Trots lite besvär i både upp- och nedförsbackar tog jag mig iväg på en 9.01km lång tur idag. I början var det seegt, men allt eftersom pulsen steg och blodet cirkulerade så fick jag hyfsat bra tryck i steget, härligt! Var tvungen att logga en cache också, kunde inte låta bli :) Dagens promenad gick i riktigt fin trollskog i Rävstareservatet.

 Dagens fynd :)

Bilden skulle illustrera att även mesiga, snälla Baloo kan ha humör. Var dock lite sen att få upp kameran, i slutet av vår promenad träffade Baloo på en hund som tydligen förtjänade "kamel-raggen"

Återigen lyckades jag hitta billiga jordgubbar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar