fredag 16 mars 2012

FREDAG!

Idag har det varit en fredag fylld med härligheter!
  • glada (visserligen lite fredagstokiga) barn
  • en hyfsat snäll och glad lärare har jag varit större delen av skoldagen
  • 10,3km i varmt och skönt väder
  • 5 geocacher
  • massor av frisk luft
  • glad, extremt pigg, brun, studsig, (skällig) hund
  • snart kommer goda vännen Helena med sushi
Kan det bli mycket bättre!? Imorgon försöker jag mig på ett dubbelpass vad gäller mina mil, slarvat en del i veckan! Blir pump på Sats och sen en promenad direkt efter innan dödströttheten infaller :) Lugn helg annars, den här helgen ska jag minsann hinna märka att det är helg! Ingen flytt och inte mycket annat planerat heller, jag satsar helt enkelt på att ta dagen som den kommer :) me like!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar