torsdag 22 mars 2012

livet i...



Min gråa fasad :)

Så här ser det ut när man kommer in, liten hall med mycket förvaringsmöjligheter (stort plus!) Får kompensera för det lilla badrummet.

 Matplasten...

 ...som mest agerar blomsterförvaring, det finns nämligen inga fönsterbräden i lådan.

Köket

Sovrummet

Vardagsrummet

 
Glamourösare än så här är det konstigt nog inte att bo i barack... Vardagsrummet är verkligen ett bevis på hur opersonligt och kalt allting är. Jag trivs faktiskt riktigt bra här även om jag längtar hem lite grann. Baloo har verkligen bott in sig, i början när vi var ute eller lämnade/hämtade bilen i garaget (den står kvar på sin vanliga plats 200 meter bort) ville han hem till lägenheten hela tiden. I förrgår promenerade vi precis förbi porten och då tittade han inte ens mot "sin" ingång... Snart har vi bott två veckor och både jag och hunden tycker att det är rätt skönt att bo på marken. På tisdag kommer Mattias och gör oss sällskap också :) när han är tillbaka och Baloo inte behöver lämnas någonstans är min väg till jobbet nästan obefintlig, tror jag kan ha max 150m till skolan... lite galet faktiskt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar