söndag 15 april 2012

söndagen i bilder

Jag har försökt att föreviga denna sista påsklovsdag med att ta ett foto varje timme. Dagen har gått i ett precis som resten av veckans dagar kommer att göra, just the way I like it :) ...ibland vore det ju dock skönt om inte allt hände under en och samma vecka, utvecklingssamtal x8, utvecklingskväll, APT, agilitykurs, spårkurs x2, återflyttning till lägenheten vilket innebär urstädning och packning av allt i baracken. Veckan kommer springa iväg! Sommarledigheten närmar sig :)
Åter till dagen....

9.20 Snabb, god frukost: gröt med hallon

10.20 Ankomst till spårskogen

11.20 Precis lagt ett spår till Dimma
 Upprörd Baloo tycker att han har suttit uppbunden läääänge

12.20 Rocky tycker att det är tråkigt med fikapaus...
 ...jag som hade med favoritfikat, KESO mellanmål, var nöjdare

13.20 Helene och Therese samtalar innan Kingstons spår

14.20 Försenad ankomst till kusins kalas, tårtan var redan halväten...
Ingen bit för mig dock, 100-dagar pågår fortfarande fram till onsdag!

15.20 fortfarande på kalas, fina kusin Molly!

17.20 Vid middagsbordet hos Hallmans

18.20 man blir trött av att både spåra och vara på kalas...
 ...men snälla, SLUTA FOTOGRAFERA NU!

18.45 Startar datorn för jobb! Läsa mail och planera lite
 ...hittar ett jättebra radioprogram på UR som jag fastnar framför, hoppas eleverna gillar det lika mycket!

20.00-21.00 Multitaskar: arbetar, bloggar och kikar på "Mästarnas mästare"


Nu tar jag kväller!

1 kommentar:

  1. Vilken rolig grej med ett foto varje timme :)
    Nu har jag planerat och multitaskat sen halv sex! Ses imorrn!

    SvaraRadera