onsdag 25 april 2012

De fyra första...

Kontrollerna på Naturpasset är avprickade :) Orientering är riktigt roligt, extra roligt i ett område där man är väldigt bekant med omgivningarna så man inte riskerar att gå vilse ;)
Jag och min galna hund var ute en sväng igår, riktigt nöjd med rundan. Baloo såg inte märkbart trött ut medan hans ägare hade svårt att stå på benen efteråt :/

Idag är första kvällen på länge jag är hemma och har "tråkigt" (läs: inget speciellt på agendan), hade nästan glömt hur skönt det var! Dock kryper det lite i benen på mig, men huvet är rätt trött efter alla späckade dagar så överskottsenergin i benen får lugna sig. Snart blir det iaf en promenad med mitt bruna vilddjur.
Imorgon blir det näst sista utvecklingssamtalet, SETT-mässa i Kista och agilitykurs. På fredag blir det äntligen sluta tidigt, hundträning med bästa Anna och sen på kvällen R.E.A på Hamburger Börs. Blir en perfekt avslutning på denna vecka :)

1 kommentar: