torsdag 31 mars 2011

2 år

Finaste Baloo Grånäsa har hunnit fylla 2 år, blev dåligt med firande igår då hans usla matte jobbade från 7.30-20.30. Veckor som denna känns läraryrket tungt (mååånga, långa möten), jag ligger hela tiden steget efter och hinner inte med det jag borde. Hatar verkligen att känna mig otillräcklig! I alla fall hade Baloo tur och hans husse jobbade mindre lång dag så de for till ÖB för att handla tjurmuskel.
Idag blev det lite mer tid för den fyrbenta och vi for till Alvik för att lösa ut vår bloggvinst, lydnadskurs för Malou och Malin. Baloo visade sig från sin tröttaste, mest ointresserade sida vilket iofs var bra eftersom det är det vi behöver mest tips, tankar och idéer kring, FOKUS! Fick en del bra tips och känner mig taggad att testa, kanske tom fick lite inspiration att dra igång lite lydnadsträning igen, tack Mx2
Han är så himla go och fin min hund :) finaste!

Nä, nu är det slutbloggat, den otillräcklige läraren ska fixa morgondagens glosförhör nu!

1 kommentar:

  1. Grattis grattis till tvååringen! Vilken fin bild! Skaffat ny kamera eller fixat me bilden eller bara lyckats bra ändå? ;)

    SvaraRadera