söndag 20 mars 2011

Jag har vunnit...

...inte bara en gång, utan TVÅ. Jag är verkligen en sån som aldrig vinner något, men nu har jag lyckats vinna två bloggtävlingar på relativt kort tid :D så glad!!

Tävling nummer 1 var hos kusin Linda och kusinbarnen på Livet med Eldgrisen och Buffeln där jag vann provprodukter från Cliniderm

Tävling nummer 2 var på Malous blogg där jag vann en timmes privatträning (tävlingslydnad) för Mx2.

Nog värmer det lite extra så här på vårkanten att vinna ett par tävlingar och ett tillfälle att förhoppningsvis få lite tävlingslydnads inspiration, som jag totalt saknar just nu, är ju inte heller helt fel den här tiden på året! Nästa helg ska vi nog klämma in årets första spår också! ...och agilityträning ...och klättring ...och farmors födelsedagskalas, mycket nu ;)

2 kommentarer:

  1. Oj värst vad du har varit duktig! Häftigt att vinna faktiskt ;) kram

    SvaraRadera
  2. ja men du måste ju få din vinst också *hst host*

    SvaraRadera