lördag 7 november 2009

tråkigt väder...

På promenaden idag hade vi inte så jätteroligt väder :( fast det var inte speciellt kallt så de var ju positivt och bra, sen hade vi ju himla skoj också :) fast nå fina bilder lyckades vi inte ta, ljuset var inte riktigt på vår sida... Kikade lite på kossorna vid Steninge Allé sen såg vi någon mystisk fågel, den syntes dåligt på riktgit och ännu sämre på kortet jag försökte ta.


Baloo tyckte att man kunde stjäla bollen ur min ficka flera gånger, bråke! Han va så stolt över sin bravad så han sprang omkring lyckligt med bollen länge, länge. Lite godislet klämde vi in i promenaden också, det tycker Lo är riktigt skoj!

Idag ska vi nog bara ta det riktigt, riktigt lugnt. Känns skönt att verkligen inte ha något inplanerat! Mormor kommer visserligen förbi och äter middag vid 4 tiden, men det ska vi nog klara av utan att anstränga oss allt för mycket :) Imorgon är det ju farsdag så då blir det en sväng till farmor och farfar på middag. Jag och Baloo ska även ansluta till en sökgrupp i Knivsta imorgon på förmiddan, ska bli skoj. Vi ska checka läget lite och se om vi kanske ska testa att börja köra lite sök. Jag tycker att det verkar vara riktigt skoj, men det kräver ju lite mer än spårläggandet så vi får se om det blir någon gren vi kommer att satsa på...

Min lilla kille har blivit stor och nu för tiden är han så här stilig:

Jag är väl aningen partiskt, men jag tycker att han är riktigt stilig faktiskt ;) Min vackra, härliga pojk! Man fäster sig snabbt vid dom små och jag tycker om honom mer och mer för varje dag :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar