lördag 6 november 2010

sen senast...

...har jag gjort en himla massa saker, här kommer en del av alla mina påhitt.
 
Husse och jag leker, ofta!
 
...ibland blir människorna lite less på mig, då roar jag mig själv :)

Jag har fått en ny vän som vi kallar "Australien". Oftast är han (hon?) i luften

...men ibland kan jag ligga fint breve också. Ser ni vad grå jag blivit om näsan? Morsan gillar't inte, men själv trivs ja bra med att va en äkta grånäsa
 
Jag har passat mina vänner BC-grabbarna, Ace & Jay

Många fula Kanadagäss i vattet

Så här fina kan vi vara när vi anstränger oss en aning, det brukar inte vara någon längre tid...

nog finaste grabbarna i stan!

Ace va nöjd med sin boll medan jag och Jay va ute på andra äventyr

kan hända att jag hamna lite i vattet....

Sen sist har jag ju även varit och röntgat mig med A-höfter som resultat :) matte va allt bra stolt! Inte va de nå fel på armbågarna heller. Idag har matte varit och skrivit på tävling på klubben och hade minsann inte med sig någon kelpie så nu blir det till att ta en promenad i det vackra höstvädret!

3 kommentarer:

  1. Fina bilder :D mkt bra med A höfter, visste väl att det inte var något att oroa sig för ;)

    SvaraRadera
  2. Vad bra med A-höfter!! Stort tack för hjälpen som skrivare idag på tävlingen!! Hoppas du tyckte det var lärorikt och kul?!

    //Jenny

    SvaraRadera
  3. Härligt med ett till A-barn :)

    SvaraRadera