fredag 12 november 2010

precept

Någon som testat precepts foder? Baloo testar nytt foder (som vanligt...) Han verkar gilla det än så länge *peppar, peppar* dessvärre brukar nyhetens behag avta rätt snabbt. Jag vill helst ge Svenskt foder så jag förstår vad det innehåller + att det är närproducerat, men viktigast är ändå såklart att vovven mår bra av det foder han äter. Fanns inte mycket information om detta foder, men då de har någon kampanj nu så täntke ja att de va värt att testa.

Jag har för övrigt jobbat min första vecka på Sätunaskolan här i Märsta. Har haft en mycket bra första vecka, men 17 vad trött man blir bara av alla nya intryck man får. Varit helt slut om kvällarna! Jag tror att jag kommer att trivas mycket bra med alla spännade utmaningar det innebär med ny arbetsplats. Jag gillar verkligen mitt jobb :) (oftast...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar