onsdag 11 maj 2011

lite av varje...

Dygnet borde ha måååånga fler timmar. Det är fullt upp just nu, jag hinner ingenting! Massor på jobbet och lika mycket annat roligt. Denna vecka var det kvällsmöte på jobbet i måndags, seglingstur igår och Väsby Vårcup ikväll. Cupen gick åt fanders!!! Jag som tyckte det gick riktigt bra sist och hade laddat med positiva tankar inför kvällen, men vad hjälpte det!? Kanske inte så konstigt när man inte tränat på en hel vecka *suck* Vi kan inte skryta med något som helst samarbete, Baloo var i sin värld och jag i min :/  Det var en "lätt" bana, mest bara rakt fram och en jäkla massa springande. Baloo är ju som bekant bara liiiiite snabbare än mig och har inte lärt sig att gå ut hur långt som helst från mig än (träna mera!!). Blev alltså mycket vända bakåt, snubblande och massa andra missar... nya tag till nästa vecka, en vecka fylld med utvecklingssamtal och massa andra aktiviteter! Alltid roligt att lite projekt igång, men just nu går det i ett och jag är ju en sån som gillar att ha lite tråkigt ibland :)
De senaste dagarna har bjudit på helt underbart väder, lycka! Vädret ger lite extra energi, hur skönt som helst.

I helgen var vi med Jesper och Max och spelade fotbollsgolf på Värmdö

 Somliga stökade mest i gräset



 Snillen spekulerar...
...latmaskarna vilar 
 
 Segling igår :) mycket trevligt avbrott i vardagen!
Delar av besättningen: Sofia, jag och Niklas (Baloo och Hallman är utanför bild)
 Soooooolen!
 Pigga och glada av sommarvärmen
 Härligt!
 Baloo njuter av all tid nära vattnet!
Mina fina grabbar!!

1 kommentar:

  1. äsch har ni seglat(inte avvis).. Synd att han var lite överladdad på tävlingen, men det går bättre nästa gång! Kul med utvecklingssamtal eller nå ;)

    SvaraRadera