söndag 19 februari 2012

sista kvällen som 28-åring...

Jaha, imorgon var det dags igen, dags att bli ett år äldre. Fortfarande är startsiffran 2, men det är inte långt kvar tills decenniumsiffran ändras :/
Milutmaningen fortsätter, jag och Baloo är nu inne på vår sjätte mil. Det börjar kännas i benen vill jag lova, men bra och välbehövlig motion är det verkligen. Dagar som i fredags, strålande sol och kvittrande fåglar, är det bara underbart att ge sig iväg ut. Idag i snöslasket kändes det mindre roligt, men tog mig i kragen och promenerade iväg och det kändes riktigt bra faktiskt :) Ska försöka ta mig iväg till Sats och investera i ett gymkort så jag kan variera min träning lite mer, inte bara promenad och skridskor...

Delar av bildresultatet från fredagen kommer här, håll till godo...

Baloo var som vanligt väldigt svår att fånga på bild...

Vi hade en lånehund med oss också, fina Troj

Han är betydligt mer vänligt inställd till fotografering

Helt underbar eftermiddag!

Jag ville ha en fin bild på mig och Baloo... jo tjena!





Knasiga hund, vad gjorde vi utan dig!

1 kommentar:

  1. Grattis på födelsedagen !

    Dom e underbara bröderna B <3

    SvaraRadera