onsdag 15 juni 2011

Skansen

Idag har jag varit på Skansen med bästaste fyrorna, mycket trevlig dag! Hela veckan har varit full med bestyr, avslutningsmiddag med sexorna i måndags, storstädning av klassrum och bio med sexorna i går, Skansen med fyrorna idag och imorgon är det äntligen SKOLAVSLUTNING!! Helt underbart
-------------------------------------
I fredags var jag (och Baloo såklart) på studentfirande, min kusin Molly som tog studenten och då hon gått hundlinje på ett naturbruksgymnasium tyckte jag att hunden kunde får hänga med. Var lite väl varmt för lilla B så blev ett dopp på vägen hem. Trevlig mottagning med god mat efteråt!

-------------------------------------

Under Kristiflygarehelgen var jag, Mattias och Baloo iväg med Niklas-kusin (Hallmans kusin den här gången) och Jennie till Grinda också mycket trevligt! En himla massa trevliga saker just nu :)

Obligatoriska kampen 




 Obligatoriska "jag-hatar-när-du-fotar-mig!!"

Obligatoriska pinnleken, såklart var det en hel del obligatoriska bad också, men Baloo tyckte nog att havet var lite kallt och håller sig hellre i Mälaren (där för övrigt även jag badat i år, tjoho!)

Finaste badankan i hela världen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar