lördag 30 januari 2010

Utmaning...

Blev utmanad av kusin med familj (http://eldgrisen.blogspot.com/). Berätta sju intressanta fakta om dig själv. Får väl försöka att knåpa ihop något innan vi far ut på isen för att se om det blir något åkande. Rätt kyligt idag, men om det blir för kallt så blir det en varm choklad på Våfflan istället :) Baloo får klä på sig täcke och ullfett på tassarna så ska nog han klara kylan i alla fall.

Nå, till utmaningen nu (då både fixen och jag blev utmande så blir det fakta om oss båda... ni får avgöra själva vem faktan passar bäst in på ;))
  • Fönstertittare - att kika ut genom fönster är SKOJ
  • Fina vinterdagar är underbart!
  • När solen och värmen kommer känns de bra i hela kroppen
  • Äskar allt som går att tugga på (ja, typ allting kan man väl säga)
  • Tycker om att sova länge på morgonen
  • Färgat håret flertalet gånger, minns inte längre min riktiga hårfärg
  • Skuttare!

Hmm... vi är nog inte så intressanta min hund och jag :/ nu beger vi oss ut på isen iaf. Ha en bra dag!

2 kommentarer:

  1. Vi får hoppas att det inte är Baloo som har färgat håret... :)
    / Helén D&B

    SvaraRadera
  2. Jag antar att utmaningen stämmer bra, du gillar ju å fönstertitta och äta allt.. hmmm funderar på vilken färg Baloo egentligen har på sin päls ;)
    ha det vi lär ju höras väldigt snart igen, min telefonräkning e väldigt hög fast jag har comviq kompis :S

    SvaraRadera