lördag 20 augusti 2011

KRYSSNING!

Jag som aldrig brukar åka på kryssning har varit på kryssning två gånger under kort tid, skoj! Båda gångerna var vi ombord på Birka Paradise, mycket trevlig båt! Första tillfället bestod sällskapet av mormor, mor och far, bror och Emma. Vi hade mycket trevligt och riktigt fint väder, igår for jag iväg med Helena, Linda och Micke. Också mycket trevligt, men vädret var inte riktigt på vår sida tyvärr. Vi hade en kanonresa över Ålands hav med massor av skratt!

Vi startade kvällen med buffé, hur gott som helst!

På buffén hände en liten olycka :)

Helena fotar båtar

Jag och Helena dricker god mjölkdrink!

Glada brudar på kryssning

Ännu gladare tjejer på dansgolvet

 Jag och Linda upplever gamla goda tider och buggar (vi får erkänna att vi är MYCKET ringrostiga...)

Vinkar till Hallman på Sea Wind, syns mycket dåligt på detta foto, men min fina sambo står till vänster om livbåtarna med en orange hand och vinkar

Hej då Sea Wind! ....Hallman försvann snabbt bort mot horisonten :(



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar